Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Βότανα Και Bodybuilding

Τα 5 Σημαντικότερα Βότανα Που Βοηθούν Στην Τέχνη Του Bodybuilding

Το BODYBUILDING είναι τρόπος ζωής θα σου πουν κάποιοι και κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν το σίγουρο είναι το ότι όλοι θα συμφωνήσουν ότι το BODYBUILDING είναι επίπονο και δύσκολο ?

Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιοι σύμμαχοι που βοηθούν τον οργανισμό χωρίς πολλές παρενέργειες να ανταπεξέλθει στο δύσκολο έργο του, δεν τους δίνει κάποια εταιρία ούτε καν κάποιο εργαστήριο με τρελούς επιστήμονες μας τους δίνει απλόχερα η μάνα φύση, είναι τα βότανα που τόσα έχουν ακουστεί για αυτά, είναι γνωστά από την αρχαιότητα και μάλιστα όποιος κατείχε την γνώση της δραστικότητας τους θεωρούνταν ¨Μάγος¨ μα ακόμη και σήμερα η ιδιότητες τους μας είναι σχεδόν άγνωστες. Το παρακάτω κείμενο έρχεται να καθαρίσει στον εγκέφαλο μας τα 5 σημαντικότερα βότανα που χρησιμοποιούνται στο σιδηρούν άθλημα. Μπορούμε να τα βρούμε στο δάσος στα λιβάδια στα καταστήματα υγιεινής διατροφής και στα φαρμακεία και σε άπειρες μορφές ρίζα κ? φύλλωμα για αφέψημα , εκχυλίσματα σταγόνες , pellets κ.τ.λ. Είναι χιλιάδες και με άπειρες δυνατότητες παρακάτω παραθέτω τα 5 σημαντικότερα βότανα και παράγωγα τους για το bodybuilding με την επεξήγηση τους:



1. Camellia sinensis



φύεται στην Ασία και χρησιμοποιούνται τα φύλλα του κυρίως για:

Πράσινο τσάι ,
διουρητικό με λιποδιαλυτικές ιδιότητες

Μαύρο τσάι,
Δινει ενεργεία, βοηθά την καρδία


2. Tribulus terrestris, τριβόλι

φύεται στην Ευρώπη Ασία κ Αφρική

Testosterone booster

3. Panax quinquefolius, ginseng

φύεται στην Ασία και χρησιμοποιείτε η ρίζα του


προκαλεί αίσθημα ευεξίας , τονώνει το νευρικό και μυϊκό σύστημα,
βελτιώνει τις εγκεφαλικές λειτουργίες, προστατεύει τον οργανισμό από καταστάσεις stress.

4. Chamomilla recutita, χαμομιλι



φύεται ΣΤΗΝ ευρωπη

βοηθά στην αποβολή της έντασης και δίνει ποιοτικό ύπνο

5. Ephedra sinica, εφεδρινη



φύεται στην Ασία

θερμογενιτικό, αυξάνει θεαματικα την ενέργεια θεωρείτε σε πολλές χώρες ναρκωτικό oποτε η χρηση του εινε ειτε απαγορευμενη ειτε περιορισμενη και έχει αρκετές παρενέργειες


αυτά ήταν τα σημαντικότερα υπάρχουν και πολλά αλλά τα όποια θα ήθελα αρκετές σελίδες να τα αναφέρω.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα βότανα είναι απλά συμπληρώματα και ΔΕΝ αντικαθιστούνε την σωστή διατροφή και άσκηση επίσης κάποια από αυτά ΔΕΝ είναι ακίνδυνα και έχουν αρκετές παρενέργειες όποτε πρέπει να γίνετε χρήση και ΟΧΙ κατάχρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου