Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Το Βοτάνι του reiki.

Έρχεται, που λέτε, τις προάλλες μια κοπέλα που έχει πάρει Reiki από εμένα και τι μου λέει!:
«―Punam, άκου τι μου είπαν: έχω μια επαγγελματική σχέση με έναν νεαρό, μου φέρνει κάποια εμπορεύματα στο μαγαζί.

Ήρθε, λοιπόν, προχθές και μου λέει ότι οι γονείς του κάνουν αυτές τις μέρες καθαρισμό Reiki στο σπίτι.
―Μπράβο, Παναγιώτη, του λέω, ξέρω τι είναι το Reiki γιατί έχω πρώτο βαθμό, κοίτα όμως μην τα λες αυτά, έτσι. Εννοώ να μην τα λες στον καθένα, καθώς δεν γνωρίζουν όλοι τι είναι το Reiki και θα νομίζουν ότι κάνετε καθαρισμό με απορρυπαντικά κάποιου καινούργιου είδους!!
Ε, και συνέχισε λοιπόν να μου εξιστορεί ότι οι γονείς του έχουν πάρει και τους 3 Βαθμούς του Reiki από αυτόν τον δάσκαλο που τους κάνει και τον καθαρισμό και είναι Περουβιανός.
Όλα καλά μέχρι εδώ, πολύ χάρηκα κι εγώ για τους γονείς του, του είπα ότι το Reiki είναι θαυμάσιο κτλ.
Καθώς προχωρούσε η συζήτηση, μου είπε ότι ετοιμάζεται να πάρει και αυτός τον 1ο Βαθμό και ότι έχει ξεκινήσει και θεραπείες στον περουβιανό δάσκαλο.
―Αυτό είναι πάρα πολύ καλό, του είπα.
―Παίρνω, μου λέει, τώρα και το βοτάνι... που μου έχει δώσει να πίνω!!
―Ποιο βοτάνι, του λέω;
―Είναι ένα βοτάνι που καθαρίζει αμέσως τα πάντα από τον οργανισμό σου.
―Κάτσε, βρε συ, Παναγιώτη, μέχρι τώρα καλά μού τα έλεγες, τώρα αυτό δεν μου ακούγεται και πολύ καλά.
Τι σόι βοτάνι είναι αυτό, που μπορεί με το που θα το πιεις να σου καθαρίσει τα πάντα;
―Eίναι ένα βότανο που φυτρώνει σε μια περιοχή στο Περού και το έχουν φυτέψει εκεί οι Εξωγήινοι!!! και κάνει θαύματα!!!
Μάλιστα, ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι εξω-γήινοι και κάνουν κάτι και για μας τους γήινους..., που, απ’ ότι φαίνεται, κοντεύουμε να γίνουμε εξωγήινοι.
Αυτό βέβαια που με προβληματίζει, είναι ότι αυτός ο κύριος λέει ότι κάνει Reiki, και νομίζω ότι θα έπρεπε να προβληματίσει και εσάς που ενδιαφέρεστε να μυηθείτε ή να κάνετε θεραπείες Reiki.
copyright/angeliki punam petrova

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου